4 advent

Dålig uppdatering i know! :/ men har inte varit inne på datorn något under helgen.
Har inte mått så bra. Träffade tex inte Nima & Lodifa igår. för kännde mig inte alls pigg!

Just nu skriver jag på min fanfic! (www.unforgettablefanfic.blogg.se)
Samtidigt passar jag min lilla syster!
Julhandlingen är klar! känns bra, och är nöjd med alla klappar jag köpt.
Hoppas dom som får dom också blir det!
Jag har också köpt klänning till Julafton. Jättefin tycker jag!

Dagens spellista (spotify):
Fireflies - Owl City
Samson - Regina Spektor


Jag har också hunnit rensa min ipod litegrann och lagt in nya låtar på den.
Inför bilresan till sälen på tisdag.
Städat rummet har jag också gjort. Lagt ut en annons på blocket med. haha.
Hunnit med mycket idag! och klockan är ju bara 15.10.

xoxo
tora ♥



Min klänning!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klänningen var jättefin :)

2009-12-20 @ 15:22:48
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se/
Postat av: Emilia

Åh, vad fin den var! Klänningen alltså :)

2009-12-28 @ 15:59:32
URL: http://esomiemilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0